HALUATKO VAIHTAA TAI PALAUTTAA TUOTTEEN?

Tuotevaihto

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme store@aaltostore.fi tai puhelimitse p. 044 977 9005 (arkisin klo 10-17). Näin pystymme palvelemaan sinua tuotevaihtojen yhteydessä mahdollisimman nopeasti - saat tiedon onko toivomaasi vaihtotuotetta saatavilla ja voimme varata tuotteen sinulle välittömästi.

Palautus

Jos haluat palauttaa tilaamasi tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme store@aaltostore.fi tai kirjaudu käyttäjätilillesi ja tee palautusilmoitus. 

Voit palauttaa tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, Postin toimipisteeseen, Matkahuollon toimipisteeseen tai Matkahuoltoasiamiehelle. Palautathan tuotteen meille samalla toimitustavalla kun olet sen noutanut. 

Pakkaa palautettava tuote joko alkuperäiseen lähetyspakkaukseen tai muutoin vesitiiviiseen pakkaukseen. Jos palautat tuotteen samassa pakkauksessa jossa olet sen saanut, poistathan pakkauksesta aiemmat tarrat, joissa on viivakoodeja (voit repiä tarran tai peittää tiedot tussilla), näin pakettiseuranta ei lue vanhoja koodeja.

Palautukseen liitettävät tiedot

Palauttaessasi tilauksen, liitä siihen mukaan tilausnumerosi, nimesi ja yhteystietosi. Voit liittää palautukseen mukaan alkuperäisen lähetyslistan tai kopion siitä ja merkata lähetyslistaan palautettavat tuotteet. Mikäli palautat tuotteen, jonka vaihdosta olet jo sopinut kanssamme, liitä palautuksen mukaan alkuperäisen tilauksen lähetyslista ja kirjoita siihen ”tuotevaihto”. 

Palautus Postin pakettiautomaattiin

Valitse pakettiautomaatista ”Palauta paketti” ja näppäile automaattiin alkuperäinen lokerokoodisi. Laita paketti avautuvaan lokeroon ja sulje ovi. Palauttaessasi paketin automaattiin, älä laita lähetyksen päälle mitään pakettiosoitekorttia, automaatti tulostaa pakettikortin kun automaatti tyhjennetään. Tulosta halutessasi kuitti palauttamastasi lähetyksestä.

Palautus Postin toimipisteeseen

Ilmoita tuotetta palauttaessasi seuraavat tiedot

Aalto Store
Kauppatori 4
57130 Savonlinna
Postin palautustunnus: 639093

Palautus Matkahuollon toimipisteeseen

Voit tehdä Lähellä-paketin asiakaspalautuksen samaan Matkahuollon toimipisteeseen tai Matkahuoltoasiamiehelle (Suomen Lähikauppaketjun myymältä, Siwat), mistä olet lähetyksen noutanut. Palautus tulee tehdä 14 vuorokauden sisällä lähetyksen saapumisesta. 

Kun palautat lähetyksen Matkahuollon toimipisteeseen tai Matkahuoltoasiamiehelle, kirjoita pakkaukseen ”Asiakaspalautus" ja ilmoita tuotetta palauttaessasi seuraavat tiedot:

Aalto Store 
Kauppatori 4
57100 Savonlinna
Matkahuollon palautustunnus: 9516500

Palautuksen käsittely ja maksun palautus

Käsittelemme palautukset välittömästi palautuksen saavuttua meille. Palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen maksu palautetaan Paytrailin kautta. 

Pankkimaksujen palautus
Palauttaessasi pankkimaksuna maksetun tilauksen saat Paytraililtä tilinumerotiedustelun tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Huom! Ilmoitathan meille, mikäli sähköpostiosoitteesi on muuttunut. Maksu palautetaan Paytrailin toimesta antamallesi tilille välittömästi tilinumeron ilmoittamisen jälkeen.

Luottokorttimaksujen palautus
Paytrail palauttaa maksun suoraan kortille, jolla olet tehnyt maksusuorituksen.

Collector tai Jousto lasku/osamaksu
Paytrail tekee palautussumman hyvityksen laskullesi. 

Palautamme kaikki saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset, viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua hyväksytyn palautuksen saatuamme. Säästä aina Postin asiakaspalautuskuitti kunnes olet saanut rahasi takaisin. Palautuskuitin koodin avulla jäljitämme tarvittaessa paketin nopeasti.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme auttaa sinua verkkokaupan tilauksiin ja toimituksiin liittyvissä asioissa ja mahdollisissa ongelmatilanteissa. Autamme mielellämme myös valitsemaan oikeat juuri sinulle sopivat tuotteet valikoimistamme ja annamme lisätietoja tuotteistamme. Asiakaspalvelumme palvelee ma-pe klo 10-17. 

Soita tai laita sähköpostia, kiitos.

Asiakaspalvelu: p. 044 977 9005 (arkisin klo 10-17) tai store@aaltostore.fi